Friday, February 16, 2007

來自海外窩心的禮物 Thanks Gigimoon

网友Gigimoon剛從北海道旅遊回來,好有心,竟然買了Royce朱古力給我,還要寄來給我,好感動啊!我上月回港時有幸認識到开朗的Gigi,她的笑聲好有感染力,令我們的网聚增添歡樂,好期待再相聚!

再一次多謝Gigi的禮物!
Gigimoon is one of the many webfriends I met during my last trip in Hong Kong! Her cheerful laughter and humor really lightened up our dinner and lunch date。 She just got back from her vacation in Hokkaido, and brought back a box of Royce chocolate for me。 How sweet and thoughtful!

Thanks Gigi, can’t wait to see all of you again in Hong Kong soon!

6 comments:

  1. Sophie~係呢度同你拜個早年~
    祝你和家人:
    豬年快樂
    心想事成
    身體健康
    萬事如意

    ReplyDelete
  2. 愛蓮

    多謝!也祝你和家人:

    龍馬精神
    身壯力健
    萬事如意
    心想事成

    ReplyDelete
  3. mommydearest,
    祝你新的一年事事如意
    大為主用, 煮更多美食
    尤其當我在星駕波時

    ReplyDelete
  4. Iris

    啊啊啊。。。我也祝你去出國一路順風!
    神跟你同在, 吃我煮的食物不會增肥!

    ReplyDelete
  5. Royce朱古力好好味~~

    ReplyDelete
  6. Tendy

    係啊,囡囡好中意食, Gigi 好有心 xp

    ReplyDelete