Saturday, February 24, 2007

藍雨, 生日快樂 Happy Birthday Blue Rain


好友(我自己一霜情願的claim)藍雨今天生日,適奉是人日,大家一起來慶祝這個好日子吧!

祝藍雨生日快樂, 心想事成,日日開心,桃花大開!

Today is good friend Blue Rain's birthday, she is such a nice girl and it was such great fun to meet her in Macau during my recent trip... hope can meet her again soon either there or here .... Happy Birthday, Blue Rain!
這個是濃情朱古力旦糕哪!

12 comments:

  1. 藍雨,
    我只在mommydearest的網站見過你的照片
    在此也祝你生日快樂

    ReplyDelete
  2. iris

    佢好好人啊!!!就是她幫我開始這個博客,這樣我們先認識,看,神的arrangement真奇妙!

    ReplyDelete
  3. 也在這裡祝藍雨生日快樂
    每天都有神的恩典相伴!!!

    ReplyDelete
  4. 佢生日唔知無無又食打邊邊呢? 呵呵呵...

    ReplyDelete
  5. Blue Rain,

    我也是經過mommydearest 這裡看您的blog(btw, 您好搞笑尤其是您去食咖哩遇見網友個篇)~~~~ !

    在此祝您生日快樂!!

    ReplyDelete
  6. 咕嚕
    佢今晚去金沙食自助餐啊

    ReplyDelete
  7. 祝藍雨日日都過得happy,少d病痛(仲咁後生,真係!)
    唔朱幾時見到佢...

    ReplyDelete
  8. Elaine

    妳快些去澳門找她啦 xp

    ReplyDelete
  9. 哇哈哈~~
    我都想食一口蛋糕!
    我也當你是好友呢~~:>

    我係去 新葡京 食 buffet,
    唔係金沙呢~~xpp

    ReplyDelete
  10. 藍雨

    哈哈哈哈哈哈, yeah!

    ReplyDelete
  11. 佢除咗你就邊個都唔見,
    巧神祕架!

    ReplyDelete
  12. 我唔多鍾意見網友的...
    o喜o喜~~

    ReplyDelete