Saturday, February 24, 2007

咕嚕佬,生日快樂! Happy Birthday Kulu hubby!


咁僑今天也是咕嚕老公的生日,如果早點知道,可整個看得但無得食的旦糕俾佢。。。回想在港打電話找咕嚕時,听過他的聲音,好好听啊,很舒服的一把聲,也很錫老婆哪,真難得。。。

咕嚕佬: 祝您身體健康!生日快樂!永遠和老婆甜甜蜜蜜!

Another birthday boy today, and it is Kulu's hubby's birthday! I have not met him before but only heard his lovely voice. One thing I know though is he loves his wife, which is EXCELLENT. I hope that on my next trip can get to meet the owner of that voice, heee...

Happy Birthday, _____! (Can you believe I dont know his name? )

God bless you !

6 comments:

  1. 咪咪紅"機"蛋嚟ga?~

    ReplyDelete
  2. 好多人生日哦! 我都想問下個壽桃唔食得架?? 您好有心!

    ReplyDelete
  3. 好多人生日哦! 我都想問下個壽桃唔食得架?? 您好有心!

    ReplyDelete
  4. mommy,
    你即刻整?wooh....利害!
    咕嚕佬咪複姓咕嚕名佬囉,hohoho.....

    ReplyDelete
  5. angfoo n Elaine

    個壽桃食得架, 我去包店買哪,我沒有整包包,如果我開始一定會肥十磅 xp

    ReplyDelete