Saturday, October 20, 2007

雯雯十歲啦 Pamela is TEN today!


cookie and cream cheesecake

don't we look just like sisters...heee

上面張合照是我同寿星女李雯上個星期天在我家影的,似唔似姐妹花啊?邊個夠胆笑,好誇張咩?都唔好話她似我囡囡,她媽媽Ai Choo即是我的好姐妹李執事夫人一定找妳們算帳,影衰晒她的寶貝。

講笑咋,可說是我從她未出娘胎就認識她,她那麼的可憐啦,現在還是我的主日學學生添。。。

好了好了,不要再講笑了,每次見到小孩子生日,又回憶他們出生時所帶來的喜悅,她父母臉上的安慰同感恩,感謝神給予他們的基業,祈求上帝繼續保守雯雯的每一個步伐,給爸媽同老師智慧,教導她成為一個敬愛神的好女孩,為主做好見證,將榮耀一切歸於主,阿門!
雯雯,祝你

生日快樂!
愛心滿滿!
Pamela Pamela Pamela, a cutie pie I have known even before she was born. That is right, she is the darling of our beloved Deacon and Lady Lee; one of my beloved Sunday School students.
Actually there is a longer story in Chinese, so if you know how to read Chinese, good for you, for the ones who don't..... heeeee.... just say
Wish Pamela
Happy Birthday, full of God's Blessings n Grace every day of her life, and most of all,
Be a good testimony for God and
Bring Glory to HIM!
Amen!
Now, don't you wish you studied Chinese more diligently, heeeee.... Yes, I am trying to force SOMEONE to read Chinese, guess who?

4 comments: