Tuesday, October 09, 2007

韓國牛肉凉麵 Korean Cold Beef noodle


好普通同容易的一餐,用韓國豆醬爆香洋蔥,放入牛柳條,加調味,打獻。放在冷麵條上,再加上青瓜同紅蘿蔔絲,洒上炒香的芝麻,搞掂!
One of the simplest Korean dish I enjoy eating... just use sirloin strips stir fried with Korean Miso paste, pour over cold noodle; topped with all types of shredded vegetables, lovely meal and healthy too!

6 comments:

  1. mommydearest
    你嘅韓國牛肉涼麵
    引到我流晒口水
    mommydearest好多謝你禮物呀
    你托愛蓮送比我嘅禮係我最中意架
    你真係知我心意~~

    ReplyDelete
  2. Adaw

    真的?? 我怕愛蓮的行李重,不可帶太多,妳中意就好了

    ReplyDelete
  3. mommydearest :
    多謝你的禮物呀!遲遲至來同你道謝呀!
    真的很窩心呢!

    ReplyDelete
  4. Bees

    少少意思咋,少到我都唔好意思,多謝愛蓮才是。。。

    ReplyDelete
  5. Icecreampuff: YEAH!!!! Just like the Tofu House :)

    ReplyDelete