Sunday, October 28, 2007

家有一狗 My doggy Zac


我的名係Zac,有人叫我Zachy或Zac, 是Jack Russell來的,但我性情溫和,一點真唔似其他的Jack Russell啊!我最中意塔在地上,躲在床下底,追雀仔同見到狗就呔,要我去追賊就要想想先!

被Jeffy提起我好耐無影Zach的相出來俾佢睇了。。。係唔係英俊咗呀?
Haven't shown you Zac's pretty black face lately according to Wai Wai... okay, here he is with his new toy the TOWEL!

4 comments:

  1. 噢! 我驟眼仲以為係右手邊狗狗鐘裡面嗰隻添.

    ReplyDelete
  2. good name...good name...hahaha...

    ReplyDelete
  3. 嘩哈哈...呢兩張相又唔同yahoo個邊個blog wor....hahaha...
    相同既地方就係..Zac好可愛呀..

    ReplyDelete