Monday, October 22, 2007

越洋的祝福 Oreo Cheesecake



補祝小胡子生日快樂!


Looks a bit awful with all the oreo bits on top of the cake, but it sure tasted yummy. Use this cake to send a birthday wish to another of my blog friend小胡子 as her birthday was last Friday and I didn't realize it until Saturday!


Happy Birthday n many Happy Returns! God bless!

7 comments:

  1. 哇, 我睇到"小胡子"係個cake度, 好勁, 咁都寫到!

    QQ

    ReplyDelete
  2. Mommydearest,

    Hello, 妳好呀!

    我記得係yahoo度見過妳個blog, 但係搵吓搵吓搵到黎呢度 @.@

    冇咩特別嘢, 只係見iris個blog close down咗好耐, send依貓又唔覆, 想睇吓妳知唔知佢冇乜嘢丫嘛 o.o? 事關佢最後講到忙到嘔血, 我諗同一時間要處理咁多事+隻波波, 心理同生理壓力都好大, 可能要暫停寫blog都唔定 =_="

    ReplyDelete
  3. QQ

    係夠晒醜樣囉!不過我估她不介意!

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. 啊! Oreo Cheesscake!!!
    我好想吃喔
    可以給我食譜嗎
    janice417@gmail.com
    寄到我的email
    都是我的最愛!!!

    ReplyDelete
  6. Mommydearest,

    謝謝妳的回覆!

    我只係想如果iris係無名度掛個"休息"帖, 而唔係就咁Close down佢, 咁就冇咁令人擔心嘛=_=" , 而且佢個blog有代禱內容, 再加上唔覆email, 仲以為發生啲咩嘢事添.

    anyway, 冇事就好啦, 大家繼續寫blog愉快吧^o^

    ReplyDelete