Thursday, October 11, 2007

郵差送來的 Gift from Overseas


珍妮仔,我收到了!多謝妳!

唔怪得珍妮仔話當我收到這份禮物時會好興奮,原來寄了這部超美超實用的DIY Bible給我,妳猜對了,不止我興奮,連搶著幫我開包裹的囡囡也呱呱叫,大叫我要食這些又那些,連我的仔仔都快出來看是什麼一回事!

不久前,見好多网友大讚這本食譜,真是名不虚傳。我會快快研究,快快開工的,再一次多謝Jenny的美意
Look what Jenny sent to me from Hong Kong.... so sweet of her, and all I can say is, MUACK MUACK! Really appreciate your thoughtfulness!

2 comments:

  1. 你還需要食譜嗎
    已經粉厲害了哩
    哈哈哈哈阿哈哈..........

    ReplyDelete
  2. icecreampuff

    heee, thanks.... need inspiration yeah!

    ReplyDelete