Saturday, October 27, 2007

芝麻杏仁戚風蛋糕 Black Sesame seed almond chiffon


今次這個蛋糕是我好友 Ai Choo 的同事特別要求的。。。。


因為上次我給Ai Choo 三片杏仁雪芳蛋糕做早餐,她跟一個同事分享,那位未來媽媽好賞臉的說好食,這樣我的好友就叫我安哥囉,老友叫到無所謂啦,有人喜歡,我簡直笑矇眼耶!


This chiffon is by special request from my friend‘s colleague,hope she likes this new flavor!

4 comments:

  1. 好香啊~~~
    我在美國都聞到啦~~~
    哈哈哈哈阿哈哈阿.........................

    ReplyDelete
  2. I want to eat too. You made me so hungry. hehe:>Yves

    ReplyDelete