Wednesday, June 13, 2007

三十六孝媽媽,Tendy, 生日快樂!Happy Birthday Hardworking Cat Tendy








我真的不明白為什麼一個勁勤力的媽媽,會為自己起個一點都不吻合的別名! 回憶去年有幸在為食猫网站,認識到一班志同道合的煮食网友,之後變成朋友,很多變成我的師傅,我真是好好彩啊!

其中之一個良師益友是今日的寿星女,LazyCat。她煮的海鮮一級棒,蛋糕又一流,現在簡直是麵包師傅一名添啊,我沒誇大其詞,你們自己去她的网絡欣賞下,http://www.tendyim.blogspot.com/ .

就是因為師姐(如叫她做師傅她會說我叫老她呢)的蛋糕靚靚,我整什麼樣的蛋糕都不見得人(藉口一大堆),所以做了金瓜糕 (no decoration),走健康路線來過關,師姐,最緊要是誠意啊嘛!

Tendy, 祝福您

日日整麵包都靚靚
囡囡听教听話
老公錫妳錫到Nong

Today is my webfriend cum teacher, Tendy's birthday! I was just so fortunate to get to know her and other gals through Leisure Cat. I don't think she will object if I call her my friend and teacher.

With my humble healthy Pumpkin cake, I wish Tendy

May all your wishes come true
and everyday is full of Blessings and Grace from God!

7 comments:

  1. 金瓜糕!!!
    哇!!!
    第一次聽過...........

    ReplyDelete
  2. 我都要祝 tendy 生日快樂!
    天天都有新花款(整食食)

    ReplyDelete
  3. ice creampuff

    We call Pumpkin 金瓜, so it is actually good ole pumpkin cake; a mutated version of our carrot cake!

    ReplyDelete
  4. 哇, mommy 做乜咁誇張, 我邊有咁勁ah, 正一係大食懶就真~~
    真係謝謝mommy同藍雨~~

    ReplyDelete
  5. 喔~ 那我聽過南瓜派和南瓜蛋糕
    哈哈哈哈阿哈哈..................

    ReplyDelete
  6. Tendy

    有有,有咁勁, 我沒誇大!!!

    ReplyDelete
  7. Oh....Tendy's birthday is just two days before mine!!!
    Happy birthday to Lazy cat^.^

    ReplyDelete