Thursday, June 28, 2007

找亞里山的姑娘去也 Taiwan Here I come




寶島我來也!不知不覺就二十二年,上次去台灣是去渡蜜月,可惜今次重遊,老公因有重任在身,不能與我同行,真是令我很不爽,但受人二分四,沒辦法啦!唯有買多點手信送給他啦,哈哈哈哈!


不要太想我耶,我會多多為你們食食食,回來再向你們報告啊!


The one and only time I had been to Taiwan was for my honeymoon upteem years ago; and I have always wanted to visit it again. Tomorrow, I will be going with my colleagues and friends sans hubby because he has a big project on and unable to take leave. How sad!


Never mind, I will turn my sadness to energy in SHOPPING, EATING and SHOPPING!


7 comments:

  1. 咁您幾時返呀?

    ReplyDelete
  2. Sophie
    不好意思
    現在才看到妳的留言
    偶住在高雄
    妳有要來高雄ㄇ
    妳要去阿里山玩
    其下方是偶常去的奮起湖
    可以去那裡的布道走走
    粉不錯的

    ReplyDelete
  3. 咕嚕
    星期三晚回來,星期四返工

    ReplyDelete
  4. 塔媽
    偶去台北和台中,以為妳在那兒,我就可以來拜訪,不用緊,塔塔來探我時,要妳一起來,可教我蒸蛋糕啊!

    ReplyDelete
  5. To Mommy Dearest,

    好棒喔!
    你居然要去台灣玩
    人家也要跟啦
    我十幾年沒回去了哩~~~
    你這幾天不在這
    我也會想你喔~~~~
    會常常來幫你巡邏打掃打掃的
    哈哈哈哈啊哈哈哈..............

    ReplyDelete
  6. 哇... 好羨慕喔
    祝Sophie玩的愉快吃的爽喔!
    哇哈哈哈哈哈哈哈哈

    ReplyDelete
  7. 我好鍾意台灣的小食呀, 老公今日都係台灣呀;佢星期四先番...
    你星期三冕番, 要好好休息呀, 否則星期四番唔到工呢

    QQ

    ReplyDelete