Monday, June 25, 2007

咕嚕牛一呀 Happy Birthday to Louisa


猜猜猜。。。咕嚕美少婦今年幾歲哩?嘻嘻嘻,你們自己去她的blog留下答案,找她拿獎品吧,哈哈哈哈!

咕嚕,多謝妳在高床常常同我地談天,讓我在工作時間中有寄託,日日過得好開心,最可惜食唔到你努力整的包包,祗有得"恨"。。。咁要妳嘗試下有得睇沒得吃的滋味,這是我為妳而整的鏡面蛋糕,連花都是剛買回來的,襯唔襯呀?

祝福妳

幸福快樂
咕嚕佬錫晒妳
媽咪更寵妳
青春常駐


DARLING 咕嚕's birthday, yeah yeah yeah!

8 comments:

  1. Mommy Dearest認識好多人
    每天都在過生日哩!!!

    ReplyDelete
  2. icecreampuff,

    Some of them are my blog friends whom I met in person in HK, wish I could DHL the cake for them . :)

    ReplyDelete
  3. 好想食到aaaaaaaaaaaaaaaaaaa...mom大報復我整包包有得睇無得食aaaaa...wu wah wah... :~(

    thank you mommy個超可愛蛋糕, 我媽媽話咁好ge...人地媽咪咁遠整蛋糕俾您...
    咕嚕佬話: 星星坡人真熱情la... XDDD

    ReplyDelete
  4. ooo...做mud叫人通我天 - 年齡~
    不過唔係秘密~ ka... ^^v

    ReplyDelete
  5. 咕嚕

    你知就好,你整個的包包全部合我心水,仲日日整來引我。。。

    咕嚕佬:唔係星星坡人熱情, 係我吖, 哈哈哈,又會俾人打了!

    年齡不是大秘密, 磅數才是, 二十四歲唔怕俾人知,傻女

    ReplyDelete
  6. 乜影到個 cake 咁鬼細?:p

    ReplyDelete
  7. 如果我牛一都有你整比我既蛋糕,一定好幸褔即~!
    QQ

    ReplyDelete
  8. 藍雨
    換咗啦!

    QQ
    妳幾時生日呀?如果你生日來探我,我為你開party添!

    ReplyDelete