Friday, June 22, 2007

謝謝你們的支持 ONE year old CRADLE !




一年前的今天,我開始我博格之旅,在過去的三百六十四日,每天都從這兒和不同的网友交流,分享,互動,讓我得益良多! 從中認識了一大班好友; 有志同道合的煮食猫友,也有越洋的主內弟兄姐妹; 香港,澳門,台灣, 中國,美國,紐西蘭, 澳洲, 英國, 加拿大 等等。。。其中好幾位我有幸在香港或星加坡與她們一聚,由网友變成好朋友,我很感恩,知道不是偶然,我會珍惜神賜給我的朋友們,從中你們給予我不少寶貴的意見和鼓勵,這一齊都是在我意料之外的收穫!

我祗希望你們知道我很珍惜你們的友誼,謝謝您們!

Today is ONE YEAR ANNIVERSARY for this little cradle... Thank you so much for each of you for reading. Lil I knew that I will get to meet so many new friends through this little place, and I am grateful.
I love to hear from all of you, so do leave a word or two for me...
~~~LOVE YOU ALL~~~

12 comments:

  1. mommydearest :
    我們的相識也是上天賜給我們的,我也會好好真珍惜呢!

    ReplyDelete
  2. Dear Sophie,

    Happy Anniversary!

    ReplyDelete
  3. Bees:

    謝謝您, 好開心認識你呵!

    ReplyDelete
  4. Elaine

    How have you been? Your doughnut is SO cute!

    ReplyDelete
  5. 繼續整多d野食, 唔好比佢停~~

    ReplyDelete
  6. 我也很高興認識Mommy Dearest喔~!

    ReplyDelete
  7. the world of internet is really amasing! i earn a lot of friendship, support and encouragement there! ...which is most come from mommy dearest!

    hope your blog will be increasingly popular and so is to your good food!

    ReplyDelete
  8. Tendy

    我地繼續努力,做煮媽媽吧!

    ReplyDelete
  9. 威嫂 , 奧利芙

    謝謝你們,我也很高興認識到你們!

    ReplyDelete
  10. Sophie

    因為有你 讓我結婚的日子
    收到一個特別的祝福

    謝謝你 在禱告上面的支持
    讓我知道...永遠不寂寞


    塔塔

    ReplyDelete