Friday, June 15, 2007

健康的晚餐 Healthy Dinner

I love pasta with load of vegetables, great way to get children to eat vegetables





地中海式烤菜 青菜沙律
如果我話我喜歡吃健康營養食品,唔知有冇人相信呢?真的,雖然我常煮燒或炸的食品,每次我一定會配好多菜o架!

就算煮pasta我都加好多菜落去,咁小孩們也要食晒佢吖嘛!
I love to cook nutritious and healthy meals for my family, though it sure doesn't look it as I cook so much fried food. But it IS true... See how I disguise them!

2 comments:

  1. 好吃好吃
    又有好吃的了
    每次我的眼睛都餵得飽飽的!

    ReplyDelete
  2. 威嫂

    還有啊,請稍等。。。哈哈哈哈啊

    ReplyDelete