Sunday, June 03, 2007

午餐聚會 Luncheon with Iris

One big happy family around the dinner table。。
Food Food Food, luncheon is served

Cream of pumpkin soup, loadful of nutrition





My famous Fideo, don't have party without it


Seafood with White Sauce in the making


Four winged beans, fresh from Malay Village


The Main Course: Brownies, Dark Chocolate cake, Banana Blueberry cake





Half eaten Baked New York Cheesecake n Blueberry cheesecake




七早八早起床煮午餐,因為Iris會跟我一起回去教會,然後來我家食午餐,所以我要一早煮好餸才出門。特別請了教會講廣東話的弟兄姐妹做陪客,談笑食飯又過了三個粒鐘,現在老公正陪Iris看我們的花園,之後就去買荳蔻油了。。。

餐單:Cream of Pumpkin Soup,沙律,燒雞,白汁海鮮配蒜泥多士,墨西哥麵,各式蛋糕
Iris is coming for lunch, right after church service. Look at the pictures to see what we ate. Asked a group of Cantonese speaking brothers n sisters to lunch to have fellowship, such a great time we had。 Now we are heading to Chinatown again to buy her beloved Nutmeg Oil。。。 See you later!

5 comments:

  1. 唔知何時我可以好似iris咁同你在新加坡食個lunch~~

    ReplyDelete
  2. Mommy:

    我遲些冇事做來搵妳,妳又要整咁多好的食品來歡迎我!多謝妳先^^

    我上二個禮拜遲了工,心情好差,我其實唔鐘意那裡的人,但又唔捨得的人工,覺得好唔抵!妳知唔知,有時返工見到唔想見的人,真是渡日如年呀!

    ReplyDelete
  3. Tendy

    快的來,我隨時陪你食飯

    ReplyDelete
  4. 11

    你快的來探我散下心啦,我明白你的處境,因為我公司也有同樣的問題,我唯有常祷告,讓我可以改變,充耳不聞,無眼睇!真是好難受的。。。

    我煮多的甜美的食品給你,心都甜些

    ReplyDelete
  5. 怎辦???
    我現在半夜在看
    看到都在吞口水!!!

    ReplyDelete