Friday, May 18, 2007

哈日风到 Japanese Tonkatsu


上個月食咗一星期的韓國餐後,家人叫我適可而止,停停停,豈有此理,好多朋友要求我煮,我都擋住話沒空,他們竟然不識抬舉,哼。。。

不過想深一層,他們是給我有建設性的評言,自我安慰一番後,我又依家人的口味,煮日式炸豬排做晚餐,這道菜我敢寫包單,囝囡一定說一級棒耶!

There is no satisfying my little brood at home! Just after a FEW meals of Korean food for dinner last month, they already screamed stop stop stop... NEXT PLEASE... Hmmmm, since when have I become a la carte menu? In order to redemn my reputation, I cooked their favorite Japanese Tonkatsu.

Yes, they said Ichiban! Haaa

17 comments:

  1. 車~
    你自己攪到o的屋企人個嘴食到咁"叼"之o麻~~xp

    ReplyDelete
  2. 吼 知道粉好吃拉
    討厭 只能看 不能吃
    有機會 sophie一定要道北加州
    哈哈阿哈哈哈哈

    我真的太厚臉皮了

    ReplyDelete
  3. 哇 好吃好吃
    又是好吃的
    快受不了了~~~~~~~~~~~~~

    ReplyDelete
  4. 藍雨

    屋企人不要吃我煮的飯,我一定受不了!

    ReplyDelete
  5. Tata, you, Judy and Janice come and visit me here... Iris is coming at the end of month ah...

    I WILL BE COOKING FOR HER :)

    哈哈阿哈哈哈哈

    ReplyDelete
  6. mommy:
    我愈來愈覺得我 blog 條友,吹水唔抹咀!
    佢係咪虛構自己過o的咁奢華o既生活?
    我諗唔係我自己思覺失調,
    係佢思覺失調...=="

    ReplyDelete
  7. 對呀, 你太寵你的家人了~!
    你家人十分幸褔了, 有個世界級的廚師~~

    QQ

    ReplyDelete
  8. 藍雨

    唔先生真是有空,成日在上班時間跟你談心,唔簡單,小心為要 xp

    ReplyDelete
  9. QQ

    你也很寵你和老公的家人啊~!
    你一樣幸褔,因為他們很欣賞你的廚藝,最重要是互相珍惜,以心比心,互勉之~~

    ReplyDelete
  10. mommy:
    我個網友先奇怪!
    平時好日唔入來傾一句!
    一見有條仔走入o黎,發晒姣,雞啄唔斷!
    而家我趕晒佢 2 個走!
    唔好o係我度傾!
    佢地自己傾 msn 好過!

    攪到我個調查大計失敗o左!
    不過我諗都應該唔係我想o個個怪人,
    因為o的背景同用詞都好唔同的,,,
    我講o個個怪人,沒有養狗,又有家室,
    所以應該唔係,,,

    ReplyDelete
  11. 唔知點解,
    我去唔到你個新 topic 留言

    ReplyDelete
  12. mommydearest
    去你屋企食飯
    好過世界各地美食.

    ReplyDelete
  13. 藍雨

    係呀,我都覺得有少少唔對路,珍妮入來又吹一大堆,希望你的网友不會被騙

    新post不知為何不可留言,我叫弟弟幫我睇下,不過你可以去yahoo個blog留言,衹是文章有点不一樣,短好多。。。

    ReplyDelete
  14. Adaw

    哈哈,我亂來的,,,

    ReplyDelete
  15. mommy:
    佢受唔受tum ,唔關我事!
    反正佢特登走入o黎搵條仔傾!
    呢o的人好日唔入o黎,見有條仔就仆入o黎... (我最反感呢種女人)
    佢唔同你地,你地日日有入開o黎,
    入埋o黎一齊傾,我唔會覺得奇怪

    但佢唔係!
    所以佢一拮起條尾,我就知佢想點,,,:p
    媾仔唔該死遠o的~

    ReplyDelete
  16. 開玩笑... 這還不是一級棒嗎?
    我都好想吃喔!
    真的... 我們有朋友在新加坡
    希望有一天能去看妳
    順便大吃一頓呀!!!

    ReplyDelete
  17. Judy

    It will be great if you come and visit me. Let's wait and see Iris' travelog after she comes to visit me next weekend :)

    ReplyDelete