Friday, May 04, 2007

Healthy sugarless Banana Carrot Cake with Raisin


Carrot cake, simple yet yummy
Two of my colleagues are very health conscious, even a little bit of sugar will raise eyebrows. In order to cater to their specific requirement, I made these two healthy, sugarless cakes for them. As carrots and bananas have their natural sweetness, they turned out quite well.

12 comments:

  1. 哎呀呦
    偶真素要昏倒了
    蛋糕一級棒
    連叉燒皮都捏得粉漂亮
    偶甘拜下風
    讚讚讚讚讚讚讚讚讚讚---------------

    ReplyDelete
  2. 怎麼每天都有這麼多蛋糕吃啊~!!!

    ReplyDelete
  3. 你自己有無試過係什麼味道, 可以嗎~~

    ReplyDelete
  4. 嘩.....又有美味蛋糕~~正!

    ReplyDelete
  5. 塔媽

    拍謝, 你太誇獎我了,你要教我多些你的拿手好菜耶!

    ReplyDelete
  6. 藍雨

    是講我上面的post叉燒酥,邊做得美吧!

    ReplyDelete
  7. 威嫂

    還好我不用吃耶,胖嘟嘟了

    ReplyDelete
  8. Tendy

    我的同事和朋友一定有非常“忠實”的回應,少一點什麼都會講呀

    ReplyDelete
  9. Tracy

    嘻嘻,你也很勤勞整食食給朗朗嵐嵐啊,好靚

    ReplyDelete
  10. 南乳又傻萼萼...momom唔好話佢知...等佢自己用用腦瓜瓜諗嘛~ :p
    我食蛋糕la...南乳食叉燒皮la~ XD

    ReplyDelete
  11. 等我仲以為邊度有叉燒皮?
    唔係蛋糕上o既粒粒係叉燒呀~:p

    ReplyDelete