Saturday, August 25, 2007

梁太 生日快樂!Happy Belated Birthday Mrs Leung




原來星期二是美國网友梁太太的生日,用另一個网友Angfoo手提送來的Dome型模,做這個咖啡朱古力慕士蛋糕來做個越洋的祝福,好可惜我們在台灣緣慳一面,不過不要緊,我在新加坡等妳!

祝福妳

身體健康!

主恩滿溢!

AIYO, just found out it was Mrs Leung's birthday was on the 21st...never mind, late is better than never. This dome shape mold was specially brought from HK by Angfoo; so kind of her to hand carry for me. This is the maiden cake from the mold, Gateau de Kahlua et Chocolat!

http://www.wretch.cc/blog/mrsleung&article_id=19030755

Bon Appetit!

Wish Mrs Leung a Happy and Blessed Birthday! May God bless you and your ministry!

3 comments:

  1. 點解你整既食物時時都咁似出面restaurants果d 咁既! 開始懷疑係咪係出面買回來的! 因為實在大棒啦 ~~~

    ReplyDelete
  2. Amy:

    死火了,妳看到我去拿蛋糕呀,不要話俾別人聽,最多妳來時煮多兩碟餸俾妳食。。哈哈哈哈

    ReplyDelete
  3. 好多謝你呀,mommy,我以為今年無人整蛋糕給我了,真開心.希望好快可以同妳在新加坡見面.咁我唔客氣嘞,嘆件蛋糕先!

    ReplyDelete