Tuesday, August 21, 2007

醉倒橫行的晚餐 Dinner is served






螃蟹炆米


不要誤會,我沒有喝醉耶,我是在說我的晚餐哪,是螃蟹炆米粉和枸杞醉雞窝啊!

Have not cooked crab vermicelli for a long time till hubby complains, heee... Well, saw LIVE crabs and of course Daddy dearest refused to leave until I said, OK, let's buy some and cook them for dinner... The drunken chicken soup has been on my mind for couple of weeks since I saw a picture of it... tastes ok, and since I used kampong chicken, it is not fattening!

5 comments:

  1. 你們每餐都很豐富喔! Iris 頭先打電話比我話你又送我鳳利蘇, 好多謝你咁有心呀! 我期待中~~哈哈! 我envy 你地有機會相聚啦! 有講有食, 一樂也! 希望我都有咁既機會同你地食下野, 傾下計! 點呀, Angfoo 做野點? 喜歡而家份工冇? 我去唔到佢既blog, 唯有係處問候下佢! 希望佢睇到啦~~

    ReplyDelete
  2. Amy

    Have you tried here? She is fine n sure looks good :)
    http://hk.myblog.yahoo.com/angfoocy

    ReplyDelete
  3. 終於入到你個BLOG啦, 前幾日都入唔到. 塔媽都你咁話.

    我病左啦, 重係死死下果隻. 我個鼻又流左少少血, 我BOOK左3:30PM去睇耳鼻喉科, 又發燒, running nose for the whole night. 無咩訓覺啦.

    ReplyDelete
  4. Iris

    Aiyooo, why? Poor thing, must drink lots then. What is wrong with Blogspot? U go to my yahoo then.

    ReplyDelete
  5. 我倒跟醉倒的螃蟹有得比喔
    因為我也吃喝很多米酒
    哈哈哈哈哈哈...................

    ReplyDelete