Sunday, March 18, 2007

大工程,終於完成了! Project Blue Rain

Packing in progress, thank God for Daddy Dearest... heee... to be my personal courier!
Halfway there, phew, hey it was 32 degrees yesterday, hot hot hot!




Blue Rain, you better appreciate it, even my hubby can't move me so fast!


都是藍雨好關照,竟然隔洋喊叫要鳯梨酥,我本來無打算整啊,因為已用圖文教了他們点樣做,
而且也買了模給他們,叻女咕嚕也做到好成功呀。。。不過見佢生日,禮物都未送到,就快速做少少給她,希望寄到時不會壞啦!哪,食了肚痛唔好駡我!

投稿者:藍雨
2007/3/16 23:52
菠蘿酥!菠蘿酥!菠蘿酥!菠蘿酥!菠蘿酥!菠蘿酥!菠蘿酥!菠蘿酥!菠蘿酥!菠蘿酥!菠蘿酥!菠蘿酥!菠蘿酥!菠蘿酥!菠蘿酥!菠蘿酥!菠蘿酥!菠蘿酥!菠蘿酥!菠蘿酥!菠蘿酥!菠蘿酥!菠蘿酥!菠蘿酥!菠蘿酥!菠蘿酥!菠蘿酥!菠蘿酥!菠蘿酥!菠蘿酥!菠蘿酥!菠蘿酥!



諗起都開心!迫你整俾我...keke~~過年時我o係一間印尼舖頭見到有 膠樽裝菠蘿酥 賣...我勁想買!但佢係買返o黎o既貨,我心諗唔慌好味...所以冇買...=="



Two more days then i will be going to Hong Kong. At first, I didn't intend to make pineapple rolls to bring over, then Blue Rain insisted that she wanted some. AIYOO, I thought I have already taught them how to make it and I am bringing the mold for them this trip... so can skip the finished products, right? NO, guess not. Well, not to disappoint Blue Rain, immediately spent one day making some for her, hopefully when they arrive in Macau will be intact and still tasty.

13 comments:

  1. mommy個樣好似做到傻左...傻更更樣, 重熱到瘦埋...woo...整菠蘿酥有修身效用~ >XD)

    ReplyDelete
  2. 做乜o的相個樣咁怪?
    成個傻婆咁? :p

    我不會自己整啦~~
    你話要煮個幾鐘,咁死啦~~=="
    我又唔知點樣去買熟菠蘿...@@"
    一睇到個程序,即刻要放棄!

    都係要白食你做的好了! :>

    ReplyDelete
  3. 咕嚕

    熱到傻呀,如果真是可以瘦就好了,可惜衹是自欺欺人哪!

    ReplyDelete
  4. 藍雨
    大姐,好辛苦呀,一早要買餸,之後大熱天時焗野,点止傻,簡直發神經!

    ReplyDelete
  5. 真係好大工程呀...

    呵呵呵... mommy 個樣又真係有d好笑既..但又不至於傻婆... XD

    ReplyDelete
  6. 哈, 好辛苦咁呢~~
    你個圖文教學在那裡? 我都要整ah~~

    ReplyDelete
  7. Tendy

    I put the link in the post already xp... very easy, you sure can make them nicer than me!

    ReplyDelete
  8. 我的一定是最大樽...:p

    ReplyDelete
  9. 藍雨

    Packing them very tight, hopefully won't break when transporting it over to Macau. Daddy dearest will hand carry all those bottles xp

    ReplyDelete
  10. 嘩!!您好搞笑哦!您連條頸都有麵粉,然後個樣經(支力)! 係米(支力)過返工呀??哈哈。。。。

    我想知無您個只東西能否做得出來哦?我曾經想試做,不過我發現d皮好難整到甘薄,而且好容易列開呀!!

    ReplyDelete
  11. Tendy, I put the link on how to make it on the post already...

    Angfoo, i will tell you in person!

    ReplyDelete
  12. 嗚嗚嗚... 看起來好好吃呀
    我也想吃!!!

    ReplyDelete