Monday, March 26, 2007

快快煮飯俾囝囡吃 Psuedo Hong Kong Dinner



鯪魚脆餅,我媽媽教我整的,好食過茶樓個o的


煎鯪魚餅



鯪魚球


燒肉




牛什河






芝士腸



每次從香港回來,一定買我寶貝們喜歡吃的食物,睇下今次我買了什麼煮給他們吃!

The last assignment before I leave for Singapore from Hong Kong will be shop in the market for my darlings. They have their specific items that fancy and I try to buy back for them. Look what I got!

6 comments:

  1. 嘩~~~你真係24孝媽媽呀, 剛返黎就煮咁多野比仔女食, 連我都想做埋你既女呀~~~ 你好厲害, 坐飛機去買菜...哈哈!

    ReplyDelete
  2. Amy

    你長時我也會煮俾你食啊 :)

    ReplyDelete
  3. Wor Wor Wor....個晚餐好豐富.全部野我都好鐘意食.特別係我至愛的芝士腸.Oh!! No.. I want some too...

    ReplyDelete
  4. Winpooh

    係好好食啊!鯪魚肉第一次見有得賣,媽媽試過好味,我回來加工,好好食!

    ReplyDelete
  5. You ate instead of getting their items?

    All looks so good.

    ReplyDelete
  6. Alice

    I brought back the ingredients to COOK for them, so this is their dinner in Singapore...

    ReplyDelete