Saturday, September 01, 2007

來自海外的禮物 Gifts from Overseas

昨晚放工回家,頑皮的囡囡嚷著要我付十塊錢手續費給她,都不懂她呱呱叫什麼 ,眼尖的我立刻看到在她身旁的郵包 ,輪到我尖叫起來,因為我很少收到郵包嘛,當然很興奮啦

哈哈哈,原來是細娜姐, Fiona,寄來她三個月後的晚餐。。。的種子。。。哈哈哈,有日本南瓜,蘿蔔,和蕃茄 ,希望老公不會負細娜姐所託,三個月後能成功的種出來 ,到時細娜姐跟Billy哥哥來新加坡探我們時,成果就可以上桌啊!

唉,不要忘了我那份,我的任務就艱巨多了,就是食完那些來自北海道的十勝豆,粉出名耶 !

多謝妳 ,細娜姐,我會好好督促Daddy Dearest,種好所有o的種子的!

What is that???? I have to pay Babe Dearest $10 service charge? Wowowow, it is an overseas parcel from blog friend Fiona... all the way from HK. Hey, all the gifts are from Hokkaido, seeds and seeds and seeds...

I get it, as Fiona explained, those are supposed to be her dinner when she comes to visit me in three months' time. That is IF Daddy Dearest successfully plants and nurtures and harvests them the way they like it. Well, that is quite a responsibility and I am sure he will be delighted to try.

No comments:

Post a Comment