Sunday, September 02, 2007

Valerie, 生日快樂! Happy birthday Valerie

今日係我好姐妹Liz的囡囡也是我的主日學學生,Valerie, 的生日,前天就收到指示,媽咪話全家見到我的靚靚堡壘模後,好中意,今次的生日蛋糕就要小孩們中意的戚風蛋糕哩!

好姐妹就是好姐妹,不用造作,一針見血的說明要什麼,其實不要我講她都知我會整個蛋糕俾我的學生仔啦!

神對我真好,祂知道我中意食,ahem。。。係煮野食,所以讓我在“款待-hospitality” 這方面來做事奉,現在又教我烘焙,等食到悶的弟兄姐妹可換口味去食蛋糕,神真是奇妙和好愛我啊

Today is my good friend Liz's daughter Valerie's birthday! Valerie is also my Sunday School Student and a lovely girl all in one! This chiffon cake is specially requested by Liz for Valerie, because they saw the lovely mold Angela gave me....

1 comment: