Thursday, September 27, 2007

好友21週年结婚纪念日 Mark & Sherry's 21st Wedding Anniversary


Mark 同 Sherry 是我從教會認識的好朋友,不知不覺又是他們的结婚纪念。。。看看我周圍朋友的n週年紀念,好容易就想到我的年齡了。。。唉,唯一的安慰是。。。我越來越成熟,高貴大方,善解人意。。。夠了,夠了,以上的形容詞全是我之夢話,唔好投訴呀

祝福恩愛的Mark & Sherry

繼續恩愛
甜甜蜜蜜
主恩滿溢
Another loving couple's wedding anniversary... how nice!

2 comments:

  1. mommy的年齡幾多係唔重要既,最緊要個樣保養得宜就得啦!(我30+之後成日都咁同人講>.<)

    ReplyDelete