Thursday, April 05, 2007

香港之旅 (五之中ii) Hong Kong trip - Day 5 part II b














the new cable car







簡直離譜,全世界的人都要去星加坡?我們等了二班機都大滿,玩野 咁,我老公要回家教仔讀書啊。。。呜呜。。。 神听到我的呼救,八点班機上到,趁有三個鐘點空檔,去了我一路想去但無時間的東涌,因為听說有Outlet Mall呀! 塞翁失馬,焉知非福:買Esprit買到好開心。。。哈哈哈哈

Can you believe it? We couldn't even get on the 4pm flight... but thank God that they checked us in on the 8pm flight. With 3 hours on hand, I convinced hubby to go to Tung Chung to check out the Outlet Mall. It has always been on my to-do list, but couldn't find the time to go during the last two trips. It is like a dream come true for me, silly, isn't it? It wasn't a wasted trip, look at what I got ! YEAH....

7 comments:

  1. 哈!哈!妳的樣子真攪笑呀^^

    ReplyDelete
  2. 11

    我攪笑??

    我以為每個買到衫的女人都是這樣添。。。哈哈哈

    你的合桃酥好靚(害我今日食左最後兩個),教我整。。

    ReplyDelete
  3. 一睇你個樣就知你開心啦

    ReplyDelete
  4. Iris

    哈哈,我本來好想去,終於讓我在意想不到的情況下去到,簡直是主的安排啊!

    ReplyDelete
  5. 我今日經過竟然唔記得去睇下 ~~ 除了esprit 還有什麽shops??

    ReplyDelete
  6. 我今日經過竟然唔記得去睇下 ~~ 除了esprit 還有什麽shops??

    ReplyDelete
  7. 5號呢日艾係東涌老爺奶奶屋企呀..
    不過..都無緣見一面既..>_<

    ReplyDelete