Monday, April 09, 2007

多謝塔媽媽教導:咖哩餃 Baked Curry Puff a la TaTa Mama







意想不到的事很多,但令我喜出望外的是很多很多份友誼,竟然可以從博客和网絡中找到,是緣份,是偶然?我就覺得是神的恩賜了。別的不說,因為我找到西雅圖的媳婦,我家鄉耶,從她那兒就跑去未來師母Judy的家,有一天,美麗的塔塔來我的博客探訪,又認識到甜心威嫂,之後有幸遇到美食家塔媽媽。。。太妙了!
每一位都是良師益友,粉多是主內姐妹耶,妳們的代祷和關懷,我感激不盡! 一大堆話後,要交功課了,塔媽媽,這個咖哩餃及格嗎?

I thank God n treasure all the friendships I have built up through the unexpected world of blogging. Lots of people might think it is fate, but I think it is God's blessings!

I learned this curry puff from Rita's mom from Taiwan; it is a baked version and much healthier. Hope I passed her test..

9 comments:

  1. 合格
    果然似模似樣
    我不吃咖哩
    所以無緣

    ReplyDelete
  2. 看起來就好美味喔!
    好想請Sophie寄來一大盤給我呀!!!

    ReplyDelete
  3. Iris

    You don't have to use curry powder, you can just follow the recipe. For the filling, just use potato and chicken with white sauce. Very nice... try it.

    ReplyDelete
  4. Judy

    Wish I can deliver to you by hand!!!

    ReplyDelete
  5. 青出於藍勝於藍
    太棒了

    ReplyDelete
  6. 塔媽

    妳不要笑我哪,偶學到你一半的功夫就好了。。。

    ReplyDelete