Sunday, September 17, 2006

嫦娥好冻呀 SnowSkin Mooncakes


被蓝雨,喵喵,懒猫,Adaw, Bees, GiGimoon 及咕噜们的靓靓靓月饼激励後,的起心肝,用Bees姐(要识亲识戚搭关系)的冰皮食镨,老公,囡囡及Bryan都说超好食,比莱x士酒店的更软熟,开心死我!

我做了奶皇,奶皇加朱古力,及南瓜馅! 家人最中意奶皇!

I made a few different flavors, the top ones are pumpkin , bottoms are custard, and the one in the middle is copy Rxx Hotel's Truffles choc, I put one Kiss chocolate inside the custard....

They all liked the custard's the most but I find it a bit too sweet, but I am out numbered. Now hubby wants me to SELL them, argh.... Anyway, Britney has taken a few to bring for her classmates.. just glad they like it. Really worth the effort and it is easier than I thought.

Thanks Bees and Blue Rain!

9 comments:

  1. Sophie~
    好叻叻~
    睇住食譜就可以整到咁靚靚~
    仲有自製南瓜餡~
    俾你引到流晒口水啦~

    ReplyDelete
  2. 你整得好好呀, 我都好鐘意食奶皇架

    ReplyDelete
  3. 見到你整,
    攪到我又想整...
    但我唔想做餡.,..

    ReplyDelete
  4. 我也喜歡奶皇包 超喜歡的優
    因為每次去吃dim sum 都會點這個
    呵呵喝......

    對了 Sophie
    我收到你的信件了喔....不過你太客氣了
    我會盡快在禮拜一找一些網站
    因為最近比較忙碌 沒有好好回信給你
    真是太不好意思了....

    我找到的網站 都可以download樂譜
    都是中文的優 希望真的會有幫助

    還優 你怎麼手這樣巧ㄋㄟ
    竟然做出月餅 天阿......太利害了
    阿..........羨慕

    ReplyDelete
  5. 愛蓮

    多谢,你们在Adaw家整那些才厉害!

    ReplyDelete
  6. 泡泡茶

    多谢,我最鐘意食奶皇包!

    ReplyDelete
  7. 藍雨
    整啦,做南瓜餡俾亚妈吃...

    ReplyDelete
  8. 塔塔

    我看你和David不如来这儿蜜月吧,我天天煮给你们吃 xppp

    ReplyDelete
  9. How come I didn't get any?

    ReplyDelete