Tuesday, September 12, 2006

祝布丁妹妹幸福,生曰快乐 Happy Birthday Pudding




布丁妹妹是我在猫网认识的朋友中最年轻的一个,很佩服她年纪小小就识做蛋糕,煮食食!想起我囡囡除了在学校家政班学到的几味外...算了,不要再想下去,布丁叻女...

今曰是布丁的1x岁生曰,祝她学业进步,青春美丽,愿神保守妹妹每一个步伐!

Pudding is the youngest leisure cat friend that I have met so far. It is incredible how well she can bake at such tender age. Today is her birthday, I made this baked NY Cheesecake with Aloe Vera mousse in her honour!

God bless you, Pudding!

21 comments:

  1. 又俾藉口自己食蛋糕~~ XPPP

    ReplyDelete
  2. Sophie 跟藍雨都很可愛呢!
    嘻嘻....
    那也在這裡祝布丁妹妹生日快樂!

    ReplyDelete
  3. D妹妹年纪小小就咁叻女.我個女o米只會做杯cup of noodles!真擔心,當她去college時我也許必須跟隨她去!

    ReplyDelete
  4. Mrs Leung

    唉,我個女仲話我知,當她去University時,我必須跟隨她去, be her maid!

    ReplyDelete
  5. 多謝媽咪我愛你,judy huang,mrsleung~
    艾平時都會幫艾媽咪買餸,煮飯架^^

    ReplyDelete
  6. 布丁

    我都话你好乖巧,真没有赞错!

    ReplyDelete
  7. 我都想有生日蛋糕呀!

    ReplyDelete
  8. 11

    谢谢你来探访,你整的野好靓呀!

    你的生曰是何时?

    ReplyDelete
  9. 昨天我同愛蓮見到布丁梅梅ah, 可愛~~

    ReplyDelete
  10. 掛住講弟d野, 又忘記左讚mommy dearest個蛋糕tim, 你整cream cake好靚ah, 越黎越叻la~~

    ReplyDelete
  11. Mommy:

    9月16日是我的生日,由於剛轉了新的工作地方,今年要返工,重係A/N,即是返完早,再返夜,真慘!

    ReplyDelete
  12. tendy

    "整cream cake好靚ah, 越黎越叻la" REALLY??? sia sia ne... heeee

    ReplyDelete
  13. 11

    This Saturday, so fast.... So I take it you are a nurse :)?

    Oh yeah, your cats are so nice....

    ReplyDelete
  14. 一知道 11 幾時生日,
    mommy 又多一日可以食蛋糕的日子...xppp

    ReplyDelete
  15. 藍雨

    你真系叻架肋,连明天也有另一个order呀xppp

    ReplyDelete
  16. Mommy:

    妳真醒,估到我做的工作,呢排轉新環境,要慢慢適應。有的後悔!今日放假,呀女考完琴試,一陣得閒會整返過蛋糕吃,當提早慶祝,妳去我的網頁看呀^^

    ReplyDelete
  17. 11

    Hee, my mom used to be a nurse in HK when I was young...

    I go to your blog quite often, let me put your link to mine so easier to get there, ok?

    ReplyDelete
  18. Dear Mommy:

    好呀,我都link妳呀,妳媽咪都係nurse,伊家應該退休了?我都想快些退休呀,不過呀女要讀書,又要供屋、養呀媽,好難呀!

    ReplyDelete
  19. 11

    媽咪退休了many years la... You are still young, younger than ME :>

    ReplyDelete