Monday, September 02, 2013

回歸 ??



 
舊地重回, 真係唔知會不會繼續寫下去,但係至少希望可以把yahoo blog嘅舊posts放回這裡做個紀念 !


16 comments:

  1. Replies
    1. 係囉,不过冇所谓,我也在考虑不再寫,如果連搬都搬唔到,就当是个美好回忆。
      唔捨得的只是你们班网友,好珍惜你们的友谊。好彩有fb

      Delete
    2. 唔好唔寫呀,加油

      Delete
  2. 我可以留言呀,你可以copy我地啲blog link去你度,加入追蹤者(我唔知英文version),咁我地有咩新post你都會見到

    ReplyDelete
  3. 我再試下,is following , friend, family n acquaintances category

    ReplyDelete
  4. 开心开心,但我搞唔掂

    ReplyDelete
  5. 至少我地可以在fb繼續聯絡 , 我會開始搬啲舊posts來這裡

    ReplyDelete