Friday, January 30, 2015

大少奶, 收到妳部書啦!


so cute


thank YOU my dear gal


May the Lord bless you and take care of your footstep
 
 

终于收到大少奶送給我部書啦啦啦。。。日盼夜望,我們两個下午@ fb Messenger 才憂是否寄失,放工回家一開信箱,大叫,到咗啦. 早知道大少爺係寄掛號给我哋就不用心驚胆跳啦,好细心啊,麻烦你😘.

熟悉我的朋友都知道奶皇包係我點心飛佛之一,嘩,對包包又再加倍愛意,自從大少奶告诉我她有BB後,一直好期待早日可以見到恩愛夫妻的"第三者",希望在不久的將來可如願😘!

包包,願主保守带領你一生每個步伐,欣勤侍主,grow in the fear of The Lord 😘😘, 阿門!

差啲忘記多謝妳嘅書添,等緊下一本啦,加油 my dear!

2 comments: