Tuesday, January 13, 2015

首爾 -- 午餐@北村

traditional table on the floor
 
hi hi
famous for kimchi stew with pork


looks good
so much pork 
lots of stuff 
kimchi and appetizers are nice 
close up 
let you cut own meat 

day view
night view
 


行到太阳快下山才食午歺,在桂桐找食时又碰到拍戲,应该是個女星出名吧,肚餓没有兴趣看了,好彩有間傳统坐地的歺館食豚肉泡菜锅,連前菜都超正,問我攰嗎?当然但值得,晚上还有下場啊😉!

10 comments:

  1. 部隊鍋真受歡迎!
    去玩唔覺累既!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 韓國人好鍾意食鍋, kimchi jjgae, budae jjgae, pork jjgae etc,我都係,哈哈哈!

      Delete
  2. 係咩女星?
    食食下洗唔洗企一陣休息下?^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. no idea, 佢識我,我唔識佢,哈哈哈!
      食到簡直坐立不安呀

      Delete
  3. 你真係食咗好多嘢喎, 我次次自己一個人去都食唔到嘢. :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我地都係只食三餐咋,食唔到太多,女女想試所有嘅食物都冇可能

      Delete
  4. Replies
    1. 我地都係只食三餐咋,食唔到太多,女女想試所有嘅食物都冇可能

      Delete
  5. 食幾日悶唔悶呢?韓食成日都係紅鍋

    ReplyDelete
    Replies
    1. 唔悶, we all love Korean food since young, so this is so nice

      Delete