Friday, October 20, 2006

来自东欧的明信片 Postcard from Warszawa


愛蓮在十月初去了东欧旅行,她好有心耶,上星期寄了张靓靓明信片给我,让我这大乡里见识一下那儿的景点...好靓的建篥物呀!希望有一曰可以与家人一齐去东欧旅游,大开眼界!

幸好蓝雨提醒我,不然忘了贴出来与大家分享!

Last week, I received a lovely postcard all the way from Warszawa! Guess who it is from, it is from my webfriend Irene; who went there for a one month holiday. What a lovely destination and look at those nice buildings! I hope one day I will travel there with my family!

3 comments:

  1. MOMMY:艾都有野俾你呀!你send個地主俾艾啦~kwoksauyin1992@yahoo.com.hk

    ReplyDelete
  2. 布丁

    回猫了,你不要寄野俾我呀,晒钱呀...

    ReplyDelete
  3. 哈~我都有收到呢~
    同mommy你個款係唔同架~等我都post出黎先得:)

    ReplyDelete