Wednesday, November 11, 2015

Mommy Dearest 廚房 -- 久違的意大利香草包

ta ta..... long time no see
really really good
Sonny Dearest was very pleased with the focaccia
 


my new toy 


1 kg of flour 
and only get 4 loaves 





best critique
 
驚為天人...嗰 Rowenta 新爐呀!  
 
做了意大利香草包来试爐,我食了成品有😎😎😋😋💃🏻💃🏻的感觉,但當然信不过自己,邀请咀尖的囝囝品尝,他的会心笑容和让我拍照 (代價是整个包给他做午餐),证明我的感觉是对的。正👏🏻👏🏻👍🏻👍🏻
 


19 comments:

  1. 你位公子都幾有口福喎!!
    唔知你饅頭又會做嗎??

    ReplyDelete
  2. 一看仔仔就知好好吃

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,唔需要我叫都肯照相就知道佢食得好開心,哈哈哈!

      Delete
  3. DS七情上面幫你賣晒廣告XXD

    ReplyDelete
    Replies
    1. 真係只有食物才可以令佢咁開心,哈哈哈!

      Delete
  4. 一定好好食 :) 有新玩具, 期待你嘅出品 :)

    ReplyDelete
  5. Sonny Dearest個樣好卡通呀!佢真係好鍾意食嘢喎

    ReplyDelete
  6. 有個識整野食既媽媽真幸福~要我做胖妹也ok呀~~~~
    我好似隔住電腦都聞到茄乾香~~~~

    ReplyDelete
  7. 最佳廣告員!讃!

    ReplyDelete