Wednesday, November 27, 2013

香港 -- 花園街之約會

so beautiful

handpainted
famous HK cafe from childhood
ahhhh 
ox tongue
hee
chestnut 


must go 
must buy 
these too 
old fasioned bakery 
 
bags  
walk walk walk 
stinky tofu 
coconut juice
 
 

回香港一定行花園街幾次,今次約會靚太食早餐然後行花園街,好驚喜靚太自己畫個碟送給我,愛死她, thanks Lee !
 

12 comments:

  1. 近年回港都比較少去行花園街嚕!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 實際上冇甚麼東西買,但係都係好鍾意個回憶

      Delete
  2. 我記得呢度你一定去.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,實際上冇甚麼東西買,但係都係好鍾意個回憶

      Delete
  3. 畫個碟送給你?好得呀

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,我這個朋友好有藝術天份㗎

      Delete
  4. 花園街也是我的至愛 好想同你一齊行呀!!!

    ReplyDelete
  5. 我好少去花園街, 如果去就一定會去呢間買豆沙燒餅 :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. yeah, my colleague loves the wife biscuit there

      Delete
  6. 通常我會由花園街行去創興中心12蚊店再行去上海店,總會買啲唔等使嘅嘢。

    ReplyDelete
  7. 我去到一定買杯椰汁飲, 正!

    ReplyDelete