Monday, November 18, 2013

香港-- 懷舊茶餐廳

good to see Bonnie again

Bonnie好有心幾忙都來見我地 
my pineapple rolls' fans,kekek 
love this picture
where to find those walls?
old fashioned cafe 
return to the 60s 
like old time 
fresh egg tart 
fresh bread 
very very good 
my childhood memory 
pretty model 
pleasant surprise for DD, yummmy
 
 
 
 
回香港一定要懷舊一下,老派茶餐廳真係好難搵,靚女朋友知道我對這些有興趣,特別帶我地去這裡懷舊一下,好老餅㗎我, keeke !
 

14 comments:

  1. 間茶餐廳真係好懷舊

    ReplyDelete
  2. 老派茶餐廳要去舊區先有lu

    ReplyDelete
  3. 嘩! 茶冰廳! 我在香港都好少見到喇, 你朋友真係識得找好地方! 希望你下次回來"它" 仍然存在啦, 官塘舊區將要重建, 相信遲d會面目全非

    ReplyDelete
  4. 返香港一定要去茶餐廳食番餐早餐, 香港特色.

    ReplyDelete
  5. I am feeling very jealous... you alway can go to HOng Kong. hah.a.ha

    ReplyDelete
  6. 而家d餐廳食唔番那種味道的!

    ReplyDelete
  7. 杯奶茶同埋蛋撻呀!剩係香港至有咁正嘅嘢。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 真係連杯水都唔同㗎,思鄉嘛,哈哈哈!

      Delete