Thursday, April 24, 2014

香港點心 -- 添好運

飲茶
@ Bedok Mall
hmmm, the chilli is local, NO

looks better than it tastes, skin too thick 
this is the best 
ohhhh, how did they get the dace fish???  
not bad 
 
thin skin 

liver one is the famous one, but no good  
fried items no no 
Sonny's favorite, but he asked why it isn't like HK's, kekeke 
 


香港有添好運, 在這裡也開了三間,好唔好食真係見仁見智,我本人在香港試過一次,唔覺得有甚麼大不了,都唔知點解有星星添?

今次去食係因為Babe Dearest補請 Sonny Dearest生日餐,知道哥哥鍾意食點心,所以特別帶我地去食。

食後感:只有個菠蘿叉燒包好味咋,其他的,Daddy Dearest說一啲都唔掂 .

24 comments:

  1. 除咗酥皮义燒包,蝦餃,馬拉糕外,其他唔多似喎。香港添好運點會有呢個魚球湯?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我在香港食一次,唔覺得有什麼特別,這裡嘅更差,魚球好似香港街邊那些,但係冇咁好味,哈哈,但係唔緊要,我自己恨食咋

      Delete
  2. 我都覺酥皮叉燒包最好味,其他就無乜特別

    ReplyDelete
    Replies
    1. 叉燒我覺得甜了點,但係仔仔鍾意當陪客啦

      Delete
  3. 咁可以慳番啦, 唔駛去排隊食了.

    ReplyDelete
  4. 唔知點解返到香港就無乜想去食點心!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我會想食㗎,但係太多其他食物想食,唉,太太多啦!

      Delete
  5. 香港的我都未有試過,好似名氣太大,實質又不是一般。。。。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我同加拿大回去嘅朋友一齊去食過一次,好好笑㗎,好彩唔需要排隊,唔係一定大叫搵笨,哈哈哈. You can skip XD

      Delete
  6. 香港果間路過幾次都見人龍, 所以都未食過。

    ReplyDelete
  7. 我地見條龍就無興趣,所以一次都未食過! 經你的提點,更加唔洗去試!

    ReplyDelete
    Replies
    1. DD话imperial treasure 好好多,又不用排队

      Delete
  8. 我都覺得味道好一般,侍應態度又差!

    ReplyDelete
  9. 我覺得d味道差咗好多,一年差過一年,上過月經過有位唔駛等我都過門不入,留肚食魚蛋粉同臭豆腐.

    ReplyDelete
  10. 我幾年前食過,當時真係唔錯,而且抵食。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 在这儿的價錢颇貴,最重要唔好食

      Delete
  11. 只有招牌酥皮焗义燒包好吃。
    它被米芝蓮評為一顆星,我覺得有點沒那個價值~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都係咁講,這裡嘅價錢還咁貴,一啲都唔值得

      Delete