Sunday, November 18, 2007

兩個好媽媽的生日 Two more birthday girls


我都說生日粉多耶,今日輪到兩個也是廿十四孝的年輕媽媽生日,一個是我的好友也是與我同日生日的Hannah的媽媽 Ai Peng,另一位就是從我blog中剛認識的文師奶,兩位都令我很敬服,因為她們對家庭和兒女的成長的執著和付出,好令我感動。。。

祝福妳倆

生活愉快
家庭美滿
主恩滿溢

2 comments:

  1. Hey Sophie, Thanks for the birthday cake. Much appreciated ! Took a piece from my sis' yesterday.. Have a good n safe trip.. aipeng

    ReplyDelete
  2. Heee, hope you had a great dinner with the lamp posts...

    See you after I get back from US!

    ReplyDelete