Tuesday, November 06, 2007

開心的网聚 Happy gathering!

aren't they a lovely couple?

hope she likes the pineapple rolls I made for her



what lovely silicon molds Vicki gave me!
好好好好期待的一日就在上星期五,唔祗是三重慶祝:David的生日同我的生日,我同老公的註冊週年紀念。。。還有的是香港网友小杯來探我啊!
http://hk.myblog.yahoo.com/siubui0101

剛好她來的日子是我家的Birthday cum Wedding Anniversary BBQ party,所以一大班朋友的聚會,真是不好意思,怕嚇親初見面的小杯,好希望她鍾意食我地的食物。。。
好開心小杯來探我,認識她在於這個blog,時間不是久,但我們談得很投契,開開心心的談笑同食野,真好enjoy啊!
也多謝她的拌手禮,我又可以整多的靚花花的chiffon了!也回禮一點心意鳳梨酥,希望她喜歡!
已相約下次再會,希望是不久之後吧!開開心心又食又笑足一晚~~下一次聚會呢 (HK or SINGAPORE) ???
The lovely couple in the top picture is Siu Bui & her boyfriend, hailed all the way from HK! I met her through my yahoo blog and WE GET TO MEET HERE!
If you want to see what we ate that night, go to my yahoo blog and feast your eyes, heee!

No comments:

Post a Comment