Monday, November 19, 2007

三大美人的生日 Happy Birthday to Iris, Constance and Judy


連續三天都有朋友生日,還好有的蛋糕不全是越洋的,不然要食完都好辛苦啊。

今天輪到慶祝我那位從网友變朋友的Iris小姐,同事Constance 和預祝星期三才生日的準師母Judy 的生日, 因為我星期三要去美國,所以提早做個越洋的祝福。。。。也做了個芒果慕思蛋糕,這個可帶回公司,我想如往時一樣,一人一塊好快食完吧。。。

祝三位

生日快樂!
身體健康!
青春常駐!
主恩滿滿!
Actually today is only Iris and Constance‘s birthday, but as I will be in flight on Wednesday, i want to remember Grateful Mom Judy's birthday which falls on that day before too. Wish all of you a blessed day on your own special day and of course
GOD BLESS YOU EVERYDAY OF YOUR LIFE!

1 comment:

  1. Dear Sophie,
    真的好謝謝妳如此的細心
    還替我們做了如此美麗的蛋糕
    真想自己親口吃下去!
    好感謝神! 能認識妳這樣可愛又愛神的姐妹
    我真的超感動的
    看著這個蛋糕... 我都要流眼淚了!!!

    希望你們在LA 都很順利愉快
    去找威嫂威爺玩呀!!!

    ReplyDelete