Saturday, November 03, 2007

二十三年的厚愛 23 years of love

what a surprise on my ROM anniversary


don't we look great together, heee




二十三年前的十一月二日,Daddy Dearest 同我在星加坡註冊結婚,華人的擺酒就在一月二十七號。我們通常是慶祝一月那個結婚週年,但從去年起,老公好體貼的送花,話開心的日子應常常慶祝和紀念,也是感恩的一個好方法。。。

對啊!無限的感謝老公對我的體貼,雖然任性的我常無理取鬧,不可理喻,但理智的Daddy Dearest 一定默默無言的任我吵鬧和追打,我好感激他讓我拿他來做出氣筒,我會慢慢的收斂,給我多三十年吧

老公,謝謝你的愛!

23 years ago yesterday was our registry of marriage date! Another good reason for us to celebrate as hubby says. Why not? We ought to be thankful for everything big and small, and this one is definitely not a small feat.

THANKS FOR THE LOVELY FLOWERS and THANKS FOR THE LOVELY 23 years !

6 comments:

  1. 你唔講我都知daddydearest錫你啦
    你真係笑得好幸福

    ReplyDelete
  2. 真是羡慕死人啊 ^O^

    這也是主愛活潑的見證呢!

    願主祝福妳一家...FOREVER!

    ReplyDelete
  3. Hey, didn't know tat it was your wedding anniversary ! Blur me! thought 2 cakes were for choc and cheese fans only, haha.. May the good Lord bless you and cc with many many more blissful years. .. ac's sister

    ReplyDelete
  4. 笑住...定住...唔準郁...咁又幸福地過多30年啦~ XDDDDD

    ReplyDelete
  5. so sweet!!! congra to daddy & mummy. 看完您篇文章, 才驚醒(個心仲卜卜跳)原來11月3日是我和先生的engagement date. 今年我又miss 咗. :p

    ReplyDelete