Thursday, November 09, 2006

小可愛Hannah六岁了 Happy Birthday lil Hannah



同我同一日庆祝生曰的Hannah今年6岁了,真快呵,明年就上小一了! 想当年她还是个bb,岁月催人老...当然唔系我啦 :)

神呀,求祢保守Hannah每个步伐,学业进步,身体健康,做个孝顺的小乖乖!

Little Hannah is SIX years old already!!! How time flies, she was only a baby YESTERDAY; and next year she will carry her heavy school bag and starts her primary 1....

Dear God, bless Hannah's every footstep and guides her and protects her...!

4 comments:

  1. 耶 我第一 我第 哈阿哈哈哈ㄏ哈

    Sophie 我絕得你是蛋糕天使耶
    每次來 都可以看到你為大家做的蛋糕...
    好好喔....搞得我都想說

    Sophie 可以幫我做結婚蛋糕ㄇ
    你來台灣拉....哈哈哈哈哈哈哈ㄏ
    真是厚臉皮的塔塔

    ReplyDelete
  2. 又...............做蛋糕? :o
    你買麵粉是否一大個麻包袋咁買的?:p

    ReplyDelete
  3. 塔塔

    你太赏面了,我的蛋糕只可家看,出不到厅堂耶!

    ReplyDelete
  4. 藍雨

    我都讲10月11月旺季哇...

    ReplyDelete