Tuesday, August 15, 2006

海鲜拉面 Seafood Ramen




本来全家被邀请到朋友家食饭,但囡囡有很多功课未做完,最后决定不去,留在家读书做功课,没辨法,立刻煮碗拉面给她做晚餐,加了鱼,尤鱼,金针菇和西生菜,搞掂!

The whole family was invited out for dinner, but suddenly Britney realized she just had too much homework and couldn't go. How about her dinner? Just throw whatever there is in the fridge and whip up a bowl of her favorite Korean ramen with seafood and vegetables. Should be quite a balanced meal, at least she enjoyed it!

12 comments:

  1. 你地屋企個個都咁多儲備~
    我屋企雪櫃乜都冇的~

    ReplyDelete
  2. 藍雨

    係呀!! My friends say if a war come, my house's food can last for a week XD

    ReplyDelete
  3. 嘩!
    你屋企個雪櫃梗係好大個定喇!
    你令我諗起我阿婆,
    佢屋企個雪櫃永遠塞滿隔夜飯菜...xpp

    你表弟又係衰o既!
    過o黎又唔講聲!
    咪可以幫你帶o的雞尾包過來嘛! xppp

    ReplyDelete
  4. 藍雨

    我屋企有两个雪柜,一样满晒.前两曰,有三个蛋糕在雪冻,劲吁!

    就系,男仔是这样啦,不过都乖买老鼠俾我=D

    ReplyDelete
  5. 碗麵咁豐富, 我都唔出去食la, 你煮多一碗比我可以嗎?

    ReplyDelete
  6. 在家做功課好乖女啊!
    抵媽咪整碗正正拉麵俾佢食

    ReplyDelete
  7. tendy

    这真是懒人晚餐,你要几时都得=D

    ReplyDelete
  8. Looks good. Amazing you have all that stuff in the frig.

    ReplyDelete
  9. alice

    Now you know why I have two fridge.. always have something on standby

    ReplyDelete
  10. 我又要一碗~ :)~

    ReplyDelete