Friday, August 04, 2006

吉列鱼柳 Fish Cutlet



不要说我的囝囝喜欢吃各样炸的食物,其实我也一样. 真的香口又不油!

To lessen my guilt over the fried fish cutlet, have an extra big serving of coleslaw to balance up the meal; it goes well with the sphagetti too or mashed potatoes will be fine as well.

10 comments:

  1. 總覺得之前果個粉紅衫頭仔襯d播~
    不過唔理字 美女廚房 食左先講

    ReplyDelete
  2. 我都鍾意食熱氣野ga, 不過多數香港人都怕怕~~~

    ReplyDelete
  3. 我愛你
    那个会笑死睇过我照片的人,蓝雨是第一个,哈哈!

    ReplyDelete
  4. tendy

    饮多些谅茶就得了!

    ReplyDelete
  5. Where's your tartar sauce? :)

    ReplyDelete
  6. 涼茶好耐都無飲lu...
    若果媽咪我愛你煲埋比艾地就好lu...
    可以食晒成碟吉列魚柳都唔怕熱氣呢...

    ReplyDelete
  7. alice

    OF COURSE, I have tartar sauce, make my own with mayonnaise... Don't eat cutlet WITHOUT it...X)

    ReplyDelete
  8. wai wai

    等我煮就有排等,你去买住先啦.你食多些杏仁糊,美白靓新娘呀!

    ReplyDelete
  9. 好吸引!
    澳門都唔知邊度先有整得咁好o既賣...

    ReplyDelete
  10. 系唔系呀?听到我飘飘然,好似真的一样:)

    ReplyDelete