Thursday, August 20, 2015

Mommy Dearest 廚房 - 西班牙紅酒生果酒 Sangria

 Cheers 
delicious
very refreshing

red wine + rum + strawberry liqueur
your choice of fruits
put together
leave in fridge overnight
add soda water or ginger beer before serving on ice


Red Wine Sangria
 
去香港時,好友帶我去Tapagria食正宗嘅西班牙菜餚,我最想係試我心愛嘅Paella and Sangria,自己在新加坡有煮過,但係當然係食下正宗嘅,之後希望可以偷下師,煮比仔仔女女做testers,佢地有去西班牙食渡過正宗嘅,講我嘅A貨pass喎,開心開心, 咁我在這裡做個紀錄比自己先,先上飲品Sangria 西班牙紅酒生果酒!
 
 
 



10 comments: