Wednesday, August 19, 2015

HK HK - 回歸了

 

 
 
thank you so much for sending me

see you next month in Singapore
 
I learned HK standard pose

 

all arrived safely
 
 



回歸了,行李有㸃誇张吧,唔该哂好友們幫我手收拾😁😁😁!

6 comments:

  1. Replies
    1. 如果我爸媽遲啲回香港探親,咁我都會回來看佢地㗎。

      Delete
  2. Replies
    1. 本來去曼谷,剛剛係上週末,感謝主呀,我地因為班機時間唔好所以取消。。。IF NOT....

      Delete
  3. Replies
    1. 好野哩?!,啲盒係我自己帶去㗎,全程我手提,好累呀

      Delete