Thursday, September 04, 2014

Mommy Dearest 廚房 -- 花花@神話


which one do you like?
yum

pretty colors 
love the twist 
many various ways 
ready to steam 
steam for 6 minutes 
Voila 
in a nutshell
 
 

認識我嘅朋友一睇就知道,這個係清除雪櫃之作,太多豬肉乾,一片一片食好有罪惡感,所以切細它,食左都安心啲,哈哈哈!

18 comments:

  1. Replies
    1. thanks, 我自己比較鍾意食中式蒸麵包,饅頭 ^^

      Delete
  2. Replies
    1. 我自己比較鍾意食中式蒸麵包,饅頭 ^^

      Delete
  3. Replies
    1. Thanks, 我自己比較鍾意食中式蒸麵包,花卷,饅頭 ^^

      Delete
  4. 用豬肉乾整包幾特別喎

    ReplyDelete
  5. 原來係豬肉乾! 我以前用火腿片整, 我諗豬肉乾會更好味.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我有甚麼想用完它就用㗎啦,真係好好味,用來做蘿蔔糕都好味^^

      Delete
  6. 唔錯,見到都想食
    無化學嘢,無添加劑。

    ReplyDelete
  7. 見到葱花卷, 我又想整 :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 整啦,妳嘅一定更靚,我好鍾意妳啲麵包呀!

      Delete