Friday, September 12, 2014

Mommy Dearest 廚房 -- 碩果僅存嘅白果腐竹糖水

nice
still have half left 
easily melt into the water 
didn't add eggs this time
 

香港樹記已經關啦,記得有香港朋友來探我,問有甚麼需要,我就說如果有去樹記就幫我買啲煮糖水嘅腐竹,當時都唔知道原來多幾日它就成為歷史,我把它放入冰箱,現在煮來另有風味!

**如果要我去排隊買我係唔會咁做,唔值得!

 

11 comments:

  1. 碩果僅存,要好好品嚐呢

    ReplyDelete
  2. 點解今次唔加蛋呀?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 因為我嘅晚餐有好多蛋在內,如果再加蛋,怕我嘅客人會大叫,哈哈哈^^

      Delete
  3. 喱味屋企都間中有煲呢

    ReplyDelete
  4. 我至愛的中式糖水,加雞蛋或鵪鶉蛋仲正呢 ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi Elaine
      係呀,更好食㗎,但係晚餐有好多蛋在內,如果再加蛋,怕我嘅客人會大叫cholesterol,哈哈哈^^

      Delete
  5. 新鋪好似唔使排隊,快 d返來去入貨啦!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha, 我在香港係唔會排隊㗎,哈哈哈 !

      Delete