Monday, September 08, 2014

一手包辦飯局

Dinner for 8
Sonny Dearest's special request


airflown baguette 
by chef Gigi... crispy and yummy to max  
my guest's special request - beef w spaghetti 
chive omelette w homegrown chives 
abalone w baby chye sum, thanks Uncle for the huge abalone 
baked salmon w dill  
such big Australian abalones


誰說一定要有工人才可以有飯局?當我鍾意聊天時,煮食同洗碗一啲唔係問題,哈哈哈!


20 comments:

  1. 你真叻,一個人煮咁多餸

    ReplyDelete
    Replies
    1. 習慣啦,實際上唔難, 需要啲啲策劃!

      Delete
  2. 鮑魚呀!仲要咁大隻,流哂口水喇!

    ReplyDelete
  3. 好勁呀你! 我試下一次無工人時煮大餐, 煮完散晒咁滯呀.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我習慣啦,同我會一路煮一路洗,所以冇咁多野做 :) !

      Delete
    2. 我都係一路煮一路洗, 但都係會踼晒腳.

      Delete
    3. hehehee , practice more then , hahahaaa

      Delete
  4. 我都係, 無咗工人都可以 :) 哈哈 :)
    中秋節快樂 :)

    ReplyDelete
  5. 我都鐘意一路煮一路洗!

    ReplyDelete
  6. 大師傅出馬,個個食到呢...你攰都攰得開心啦!
    祝你和家人中秋節快樂!

    ReplyDelete
  7. 對你一D難度都無啦!

    ReplyDelete