Tuesday, October 22, 2013

Mommy Dearest 廚房 -- 西班牙海鮮芝士腸飯

one of my favorite rice dish
lots of color
fresh ingredients
get them ready
fry with lots of garlic 
can add in fresh herbs
 
 


一啲到唔夠黃嘅西班牙海鮮芝士腸飯 , 真係浪費我啲昂貴嘅 saffron thread, 好彩好好味,下次真係不如唔放,咁又好像唔正宗,好矛盾!

 

10 comments:

  1. 你嘅矛盾我都曾經有過。後來決心唔落saffron thread,用paprika俾色,屋企食最緊要好味

    ReplyDelete
  2. 我帶咗個大碗嚟喇!嘻嘻嘻嘻嘻~~~

    ReplyDelete
  3. 嘩~仲未食午餐, 睇完即刻好肚餓!

    ReplyDelete
  4. 我好西班牙好友係Valance人, 正宗Paella發源地. 佢教我正宗西班牙海鮮飯可以純海鮮都得㗎.

    ReplyDelete