Thursday, October 17, 2013

Mommy Dearest 廚房 -- 海南雞飯

 

 
 
飯才係主角

bon appetit
this is called bakso soup - 仔仔最鍾意嘅肉丸ABC湯


每次有香港朋友來新加坡,個個都一定要食海南雞飯,這裡嘅天天雞飯真係好香,我嘅家人都非常鍾意。因為佢哋咁鍾意食,我每個星期都會煮一餐雞飯做晚餐,好方便唔需要諗餸,睇下佢地食到幾時講厭啦,哈哈哈!

 

18 comments:

  1. Replies
    1. it's carrot, onion and potato, AS EASY AS ABC, that's why it's called ABC soup here, kekeke

      Delete
  2. 我鍾意soto ayam多過bakso soto呀

    ReplyDelete
    Replies
    1. I love beehoon soto, my boy likes bakso but my daughter doesn't like any meatballs or processed food.... picky

      Delete
  3. 嘻嘻。。我諗我係唯一一個唔鍾意食海南雞飯

    ReplyDelete
  4. 我好鐘意食海南雞架!

    ReplyDelete
  5. Ahh 海南雞飯呀! MD 你整得啲飯咁靚 引到人呢。。。。。
    E 唔係喎 等我比 R睇吓啲相 都引吓佢先 Wahahaha 。。。

    ReplyDelete
  6. 開得咁近你,成日食都得啦!

    ReplyDelete
  7. 係呀,好多時星期六會去食㗎

    ReplyDelete
  8. 一星期煮一次,我囝囝哋會開心屎,不過我好耐先煮一次,因為W唔鐘意。

    ReplyDelete
  9. 好想有機會去天天雞飯食海南雞飯!

    ReplyDelete